Tuesday 5 June 2012

CHEGHITA 5 # BERAPA HARI LAGI ?

159 ? 102 ? kenapa dengan angka ni ? HAISHH , korang tak tau ke ? AHHAA , biar aku bagitau . 159 hari lagi nak menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) , ni tak tolak dengan cuti . kalau tolak dengan cuti hujung minggu , cuti sekolah , cuti peristiwa , dan bermacam-2 lagi jenis cuti , ada 102 hari lagi nak jawab soalan SPM . huishhh , SERAM aku bila fikir yang aku akan menduduki SPM tahun ni . macam tak caya je kan tu je hari yang tinggal . aku dah la tak sedia 100% lagi nak jawab soalan SPM lagi-2 kertas soalan matapelajaran elektif . korang dah sedia ke ? apa-2 pun aku harap , kita semua boleh jawab soalan yang diberikan nanti , x kiralah kertas apa pun yang korang ambik . InsyaAllah . :) GOOD LUCK !
ADDITIONAL MATHEMATICS 
BIOLOGY
CHEMISTRY
PHYSICS
kertas-2 soalan ni la yang aku takut nak jawab . takut x boleh lulus , lagi-2 additional mathematis and chemistry tu :( SERAM + TAKUT aku dibuatnya .

No comments:

Post a Comment