Monday 22 April 2013

Cheghita 48 # Sarawak

Assalamualaikum and Hi fellowss . Hahhaa . Oh Myy . Baini memang dah tersangat lama tak update new entry for my lovie dovii Belogg . Sorry Babyy , you dah berhabuk. Fuhhhhh * habuk berterbangan , masok mata .

Chett , you all sihat ?  Hahhaa . For your information . Baini dah dekat Sarawak . Alahai . Tinggal kawan , tinggal the love one . Hahhaa . Ya Allah . You look very much my Hahhaa on this entry . Actually , bukan tak sedih kayy , sedih you all . siapa tak sedih tinggal kawan and the love one right . And im sure so much  my lovely , dearest friends memang sedih gila dengan perpisahan nihh . Tapi Family tetap tangga teratas kan selepas Allah dan Rasul . Then I dont know either He sedih atau tak . I dont know . For him , Im nothing . Im okay . As long as my janji I pegang , I wait for him .

Okay , lari dari topic yang sedih-2 . Nak dijadikan cerita , Baini dah masok 4 hari dekat Sarawak , And semuanya Alhamdulillah . Cuma tulahhh . Kadang-2 terkenang jugak dekat orang yang jauh dimata . :') But life must go on . For my friends , thanks for the last day Baini dekat KL . Kauorang ajak Baini main Ice skating . Seriously , kauorang kawan-2 terbaik . Sanggup ambik cuti untuk seorang Baini . Thanks a lot my dearest-2 friends terutamanya Atikah , Emilina , Intan , Shira , Ainun , Mas Amira .

Atikah , walaupun sejak aku bekerja , masa aku memang tak banyak untuk kau . kau memang kawan terbaik . Actually you are my sahabat dunia akhirat . Kau ada saat aku gembira , terluka , disakiti . Aku sayang kau , Atikah .
Emilina , waktu-2 terakhir aku kerja memang mood aku tak menentu . Hahhaa. Aku yakin kau tau kenapa mood aku berubah . Maafkan aku sebab selalu marah kau . Okay . Tipulah selalukan . Hahhaa . Aku takkan lupa saat aku tertido waktu kita kat stor tuhh .
Intan , Shira , Ainun , Mas Amira , walaupun kita baru kenal and rapat waktu kita bekerja . kauorang still sanggup tukar cuti dengan kakak-2 senior semata-2 untuk keluar dengan aku main ice skating . Thanks .

For kawan-2 yang Baini tak mention nama , kauorang still Baini ingat . Hahhaa . Seriously . I know kauorang cuba buat terbaik sepanjang jadi kawan aku . Dan terima kasih sangat-2 sebab jadi kawan aku kayy . Nanti kita jumpa lagi bah .

For the loved one , walaupun bengang sebab kena paksa nyanyi hari tuh , im okay . I try to be a reason you smile even for my last day . I dont know , i dah berjaya buat you senyum , bahagia keh belom . im seriously tak tau . Walaupun I lebih sayangkan you yang dulu . Still tak ada yang boleh jadi pengganti You dalam hidup I . I taktau selama mana I boleh tahan dengan You , Wallahuallam . I hope , I will love you forever . Buat masa nihh , I memang LOVE you . SAYANG you . But hanya Allah yang tahu masa depan kita . sekuat , sejauh mana kita merancang untuk bersama , Allah yang akan tentukan segalanya .

Dan for me , I love my self . Hahhaa

No comments:

Post a Comment