Sunday 12 August 2012

CHEGHITA 18 # LET's BYGONE BE BYGONE

Assalamualaikum .

" Let Bygone Be Bygone " . apa yang dah berlaku ? ohh , sejak kebelakangan ni kan Kau banyak kali stress . so sekarang dah tiba masanya Kau lupakan stress dan biarkan ia berlalu pergi macam tu je . wahai stress , kau mesti dah penatkan ganggu jiwa Dia , so please go far away from Her !

from now , NOOR BAINI BINTI AMRAN , tak akan biarkan masalah dan stress menguasai dirinya . penat tau bila stress and banyak masalah yang bertimbun ni . jap-jap . macam mana kau boleh ada semangat lagi ni sedangkan kau tak luahkan and " share-sharing " masalah kau dekat sesiapa pun ? ohh , senang je , dekatkan diri kepada Allah :) hanya Allah tahu apa yang terbaik untuk umatnya . disebalik apa yang berlaku ada hikmahnya kan . bersyukur sangat sebab kita boleh tau " Yang mana Intan , Yang mana kaca " . terima kasih Allah .

MIRA , ZAFIRAH SYAFIQ , aku masih rindukan korang dan masih berharap kita berkumpul sama-sama macam dulu-dulu . tapi harapan tu sekadar bersederhana . sebab aku tak nak kecewa lagi dengan harapan yang aku reka sendiri :) andai kata , bukan jodoh kita untuk berjumpa lagi , korang adalah sahabat terbaik dalam hidup aku .

HAZRINA ATIKAH , FARRAH , EKYN , FATIHAH , korang semua tetap kawan yang baik dimata aku . tanpa sedar , perangai korang semua buat aku jadi lebih matang dalam menghadapi kehidupan dekat KL ni . thanks a lot atas tunjuk ajar korang selama ni dan kesabaran yang korang berikan dekat aku . aku mohon maaf atas kesilapan aku sepanjang bersama korang semua . andai kata tahun ni , tahun terakhir kita bersama , aku harap kita semua dapat mencipta kenangan yang terindah . dengar ni , aku sayangkan persahabatan kita macam mana aku sayang korang :') terima kasih sebab sudi jadi kawan aku  xD .

No comments:

Post a Comment