Friday 17 August 2012

CHEGHITA 19 # SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Assalamualaikum ,

setelah sebulan berpuasa , akhirnya kita dah hampir ke bulan syawal dan itu bermakna kita akan menyambut HARI RAYA AIDILFITRI tak lama lagi :') tapi yang sedihnya , takut tahun depan kita dah tak jumpa dah bulan yang mulia , bulan ramadhan al-mubarak ni lagi .

okayy lah , sempena hari raya yang akan kunjung tiba tak lama lagi , saya , NOOR BAINI BINTI AMRAN ingin mengucapkan selamat hari raya kepada semua umat islam yang akan menyambut hari raya , tak kira dimana pun anda-3 semua berada . saya jugak ingin menyusun sepuluh jari sebagai tanda memohon maaf dan ampun atas segala kesilapan yang telah saya lakukan kepada awak-3 semua sama ada disengajakan atak dengan tidak sengaja :') SETIAP MANUSIA TIDAK TERLEPAS DARIPADA MELAKUKAN DOSA



kepada keluarga yang sentiasa memberi sokongan kepada saya , saya memohon maaf atas segala salah dan silap sepanjang saya ada didunia ni sama ada disengajakan atau tidak disengajakan . buat keluarga yang dekat Sarawak , semoga suatu hari nanti kita akan berjumpa balik . harap-2 hari itu akan cepat kunjung tiba . sik sabar maok temu kitak orang gik .

kepada sahabat dan kawan-kawan yang sentiasa ada untuk kita , kita menyusun sepuluh jari sebagai tanda memohon maaf atas segala salah dan silap kita sama ada disengajakan atau tidak sengaja . terima kasih korang semua sebab sudi jadi sahabat dan kawan kita selama ni :) semoga hubungan persahabatan kita akan kekal sampai bila-bila , insyaAllah .

kepada followers dan pembaca blog " cheghita BYNIE " , terima kasih sebab sudi jadi followers dan sibukkan diri anda untuk baca newpost dalam blog ni . andai kata saudara dan saudari , pernah terasa dengan perbuatan saya , tidak balas komen dan kunjungan kamu semua , saya mohon maaf atas segala perbuatan tersebut sama ada disengajakan atau tidak disengaja :) TERIMA KASIH sekali lagi sebab sudi jadi followers and pembaca blog ni . :) SELAMAT HARI RAYA .

2 comments:

  1. saya juga ingin mohon maaf jika terkasar bahasa & selalu lawat blog awk dgn sengaja @ tidak sengaja..huhu ^_^
    SELAMAT HARI RAYA ,, MAAF ZAHIR & BATIN :)
    Visit here again..If u free time visit my new entry ^^

    ReplyDelete
  2. okayy . terima kasih sebab sudi lawat blog saya :) SELAMAT HARI RAYA , MAAF ZAHIR & BATIN :')

    ReplyDelete