Wednesday 24 October 2012

CHEGHITA 33 # YOU

pstttt . YOU ! its all about you . all i need is you . you make my life happy and happiest . you are the one who make me smile . whatever you did , wherever you go , my mind is always thinking of you , my heart is always fund you . why you ? because ILOVEYOU !

* intro sudah lain macam . siapakah YOU ? 

Dear Muhammad Dzulfadli Audi Bin Rosli ,

you were day to light my day ,
you were day to guide me through from my days down and on ,
i'll never stop thinking of you .
how can i forget all that when you're the one who make me smile .
you'll always be part of me how i wish you will stay with me and be mine forever because you meant so much to me .

My Querida , seriously awak adalah lelaki pertama yang saya sayang sangat-sangat dan saya berdoa semoga awak yang terakhir untuk saya . dan sentiasa berdoa supaya awak jadi syurga ( Mr and Mrs ) saya . InsyaAllah , semoga Allah merestui dan meredhai kita .

You . saya tahu saya tak boleh jadi yang terbaik untuk awak . tapi saya berjanji saya tak akan mengalah untuk hubungan kita . dan saya berharap jugak awak akan berjuang untuk kita :') berjuang untuk kebahagiaan awak . Baby , saya tahu saya tak penting . walau macam manapun . awak sentiasa jadi orang yang penting dalam hati saya . dulu saya sendiri pernah bagitahu awak yang awak adalah kehidupan saya . dan berpeganglah dengan kata-kata saya . dan saya berharap awak akan jadi cahaya yang akan sentiasa menerangi kehidupan saya .

Audi , saya rindukan mainan mata awak ^^ lirikan senyuman awak . pandangan awak yang sentiasa buat saya melting . you're cute . awesome kanda ! I LIKE IT ! All about you , i lokeee :'D you're my everything .
Awak , dalam tempoh kehidupan yang Allah telah tetapkan untuk saya , saya akan buat , cuba dan terus mencuba untuk buat awak bahagia . InsyaAllah .

Audi ,

kadangkala orang yang betol-betol mencintai kita adalah orang yang jarang mengungkap dan membuktikan perasaan cinta tersebut . kerana mereka taknak disaat nyawa mereka sudah tiada untuk mengisi kehidupan orang yang mereka cintai , si dia akan terluka . dan mereka juga jarang untuk menunjukkan perasaan tersebut dan mereka sentiasa berharap orang yang mereka cintai akan sedar betapa besarnya perasaan mereka untuk si dia . jangan terlalu sia-siakan perasaan orang yang cintakan kita sepenuh hati dengan keegoan yang tak pernah lenyap . keegoan yang sentiasa membakar jiwa kita agar kita terus menjadi orang yang melukai orang lain .

Muhammad Dzulfadli Audi , ILOVEYOU .

saya mintak maaf jika saya gagal buat awak sayangkan saya . maafkan saya jika saya gagal bahagiakan awak . maafkan saya jika saya gagal mengisi hari-hari awak . saya mintak maaf :'(

No comments:

Post a Comment