Thursday 4 October 2012

CHEGHITA 31 # TERHARU

Assalamualaikum . Hai Bloggers dan Awak-Awak yang sudi singgah dekat Blog kita .

Actually tiada mood langsung nak typing TAPI Oleh kerana sudah sekian lama tidak membuat entry didalam blog ni , terasa kesian pulak dekat blog . Nanti berhabuk susah pulak :")

ENTRY kali ni about TERHARU . TERHARU dengan siapakah ? Dengan Boyfriend Kau . AHHAA . Ini penipuan semata-mata . AHHAA . Terharu dekat Boyfriend orang buat apa . Boyfriend sendiri ada . Hargailah kan selagi dia still ada dengan kita . Jangan sia-siakan dia . Yeahh . Baini Oh Baini , kau dah melalut kemana ni ? Okayy Awak-Awak , kembali pada tajuk Entry kali ni .

Err , Hmm . Sebenarnya . Sebenarnya . Kita TERHARU baca status dekat Facebook . AHHAA . Facebook siapa entah tapi rasanya itu status PAGE yang jiwang-jiwang . AHHAA .

Macam Ini Ha Status Itu Pun Adoii :'D

Boyfriend : Sayang .
Girlfriend : Eh , Apa ni ? Jangan panggil aku sayanglahh . 
Boyfriend : Erk , Kenapa ni ?
Girlfriend : Kenalkan , Adam , My Boyfriend .
Boyfriend : Tapi aku ni siapa dalam hidup kau ? Diakan kawan baik Aida , member baik kau sendiri .
Girlfriend : Dia jaga aku dengan baik . Apa aku nak semua aku dapat . Tapi kau satu pun tak dapat .
Boyfriend : Habis waktu hujan-hujan kau suruh aku datang rumah kau , Aku sanggup pergi . Aku demam , Kau suruh aku belikan makanan untuk kau , Aku sanggup pergi belikan walaupun aku rasa macam nak mati . Time duit aku cukup untuk aku belanja makan , kau mintak sebab kau nak beli baju . Aku belikan sebab aku nak jadi yang terbaik untuk kau . Aku sanggup tahan lapar .
Girlfriend : Siapa suruh kau buat macam tu . Aku tak sayang kau dan hati aku untuk Adam .
Boyfriend : Okay sayang . Itu yang terbaik untuk kau . Aku tak akan benci kau sebab hati aku hanya untuk kau . Mungkin , bila kau dah menyesal nanti aku dah tak ada dalam dunia ni lagi . Mungkin aku dah pergi jauh . Aku dah cuba jadi yang terbaik untuk kau . Baiklah . Aku balik dulu . Bye . Assalamualaikum .
Girlfriend : Waalaikumussalam .

Dua minggu kemudian .
 ..... Calling ....
No. yang anda dail tidak dapat dihubungi .

Pergi rumah Boyfriend . Boyfriend tak ada .
Tanya jiran sebelah . Tapi tak ada siapa yang tahu .

Kawan Boyfriend : Kau tak tahu ke yang dia dah seminggu meninggal ? Dia meninggal seminggu selepas dia putus dengan kau . Dia meninggal time dia pergi belikan cincin yang kau nak tu . Dia menghidap sakit APENDIKs . Sakitnya dah teruk dan dah tak boleh tahan lagi .
Girlfriend : Terkedu , dan menangis sebab menyesal . Tpi dah terlambat .
Kawan Boyfriend : Ni cincin dan surat untuk kau .

SURAT .
" Awak ambillah cincin pemberian saya yang tak seberapa ni . Awak dah lama nakkan . Maaf . Saya baru boleh bagi dan tunaikan permintaan awak sekarang . Saya harap awak bahagia . Saya nak awak tahu yang saya tak pernah bencikan awak . Saya sayang Awak . "

Girlfriend : Awak , maafkan saya :'(


* Jadi conclusionnya , Hargailah Pasangan Anda Selagi Kamu dan Dia Together . Berbahagialah Selagi Korang Masih Bersama , Sebab Kita Tak Akan Tahu Apa Yang Akan Terjadi Suatu Hari Nanti . *


Dear My Querida , Je t'aime .



No comments:

Post a Comment