Saturday 29 September 2012

CHEGHITA 29 # MY HEART BELONGs TO YOU

Assalamualaikum Bloggers dan awak-awak yang mengunjungi BLOG kita kali ni ^^ Heyy awak . hari ni berapa hari bulan ? 29.09.2012 kan-2 . betulkan ?


MY HEART BELONGs TO YOU . YOU ? siapakah ? ohh . jawapannya Awaklah , si penjenayah . ha . kan dah kena tuduh si penjenayah . awak memang penjenayahlah . kenapa awak curi hati saya ? kenapa dan kenapa ? 

Awak , ingat lagi tak tarikh 29.09.2008 ? kenapa dengan tarikh ni awak . yeahh , right . tarikh saya terima cinta awak seadanya dalam hati saya . seriously bermula dari tarikh ni , saya tetapkan dan hadkan hati saya hanya untuk awak . kerja gilakan . saya sayang awak lah gila tapi tak tahu nak buat macam mana lagi untuk awak faham perasaan saya ni . kebusyan anda membuatkan saya ternanti-nanti . tapi saya sentiasa sabar dan still disini tunggu awak . saya sentiasa ingat permintaan awak , " STAY WITH ME " . heyy , awak . dah lama saya stay dengan awak . awak je tak nampak :'/ seriously , wahai si pencuri hati terchenta , I MISS YOU .

hari ini , saya mengharapkan satu keajaiban akan berlaku . tapi . saya taknak terlalu mengharap sangat sebab saya takut ia akan mengecewakan saya balik . saya mintak maaf untuk semua kesalahan saya . saya tahu saya tak boleh jadi yang terbaik untuk awak . dan saya faham kalau itu yang terjadi . itu ketentuan Allah kan . saya redha apapun yang terjadi antara kita .

QUERIDA , 

> terima kasih sebab bersabar dan tahan dengan perangai , kerenah , perbuatan dan segala benda yang saya buat dekat awak sepanjang empat tahun ni ,
> terima kasih sebab sudi berada dalam hati dan ingatan saya selama ni 
>terima kasih sebab jadi yang terindah dalam hati dan hidup saya sepanjang empat tahun ni 
> terima kasih sebab awak pernah jadi penyelamat , penyelindung saya .
> terima kasih sebab jaga saya sepanjang empat tahun ni 
> terima kasih untuk kasih sayang yang awak beri dekat saya selama ni dan saya hargai sangat-sangat .
> terima kasih untuk masa yang awak peruntukkan untuk saya .

teringat pulak bila awak paksa saya baca " NOTE " yang saya tulis untuk awak tu .

* Merah untuk Darah . Darah untuk Hati . Hati untuk Cinta . Cinta untuk Awak . Awak untuk Saya . Saya saayangggggg Awak .


2 comments:

  1. Semoga berkekalan.. Tiada siapa mahukan setiap relation berakhir dengan perpisahan, nasib tak menyebelahi saya, hampir 6tahun, terkandas di tengah jalan..

    ReplyDelete
  2. insyaAllah . saya nak jaga hubungan ni betul-2 tapi takut bertepuk sebelah tangan :'/
    ohh , turut bersimpati dengan nasib awak . tapi jodoh tu rahsia Allah kan .

    ReplyDelete