Thursday 20 September 2012

CHEGHITA 26 # MAAFKAN SAYA :'/

maafkan saya , cikgu . saya dah buat yang terbaik dalam percubaan SPM saya kali ini . maafkan saya , andai result saya mengecewakan cikgu-cikgu . saya hampakan harapan cikgu , harapan sekolah . cikgu , saya sendiri kecewa dengan result saya tapi saya dah cuba semampu yang saya boleh . saya memang lemah dalam subject yang melibatkan pemikiran dan pembacaan . saya lebih minat mengira daripada membaca . saya tau result saya kali ni teruk , saya dah cuba cikgu . dah ! saya tau , saya dah malas . tapi saya masih cuba dan paksa diri saya untuk dapatkan keputusan yang terbaik . dapatkan keputusan yang boleh membanggakan ibubapa , cikgu-cikgu yang tak kenal penat dan lelah mengajar saya . saya cuba semampu yang saya boleh cikgu . cikgu , saya sendiri pun kecewa dengan result saya walaupun saya baru tengok markah paper 1 mathematics , paper 1&2 agama islam , paper 1 bahasa melayu , paper 1&2 biology , paper 1 chemistry , paper 1 addmath dan paper1&2 english . MAAFKAN SAYA , CIKGU . 


ya Allah , kata-kata cikgu tadi masih terngiang-ngiang dalam ingatan kita . sedih bila dengar kata-kata cikgu . saya tau saya malas dah sekarang cikgu , tapi saya masih lagi belajar . saya masih lagi buat ulangkaji cuma tak sekerap dulu .

* saat ni betul-betul perlukan fyra , myra dan syafiq . korang , baini dah bodohh dahh . dah tak macam dulu . sekarang semangat baini semakin berkurang , kurang dan kurang . baini dah cuba yang terbaikk . mesti result percubaan SPM korang gempak-gempak kan . :'( fyra , perlukan fyra untuk berada disisi kita supaya kita terasa tercabar dengan kepandaian fyra . dan mula ada semangat lagi nak bersaing dengan fyra dan kawan-kawan dalam kelas untuk dapatkan result yang terbaikk . teringat waktu kita ditingkatan 3 dulu .syafiq , perlukan khidmat nasihat syafiq . syafiq selalu nasihat baini . selalu bagi semangat dekat baini supaya baini tak cepat give up . myra , perlukan myra . myra selalu buat kita gelak , happy-happy . myra x pernah buat kita sedih-sedih . bila kita sedih je , myra mesti marah dan buat lawak bodohh . :')

ZAFIRAH , SYAFIQ dan MIRA . IMISSYOU :'/

No comments:

Post a Comment